1Enduro to medium dla marek rozumiejących znaczenie zaangażowania odbiorcy poprzez autorskie treści najwyższej jakości.
Starannie opracowane, subiektywne i skupione na ciekawostkach teksty oraz wysokiej jakości zdjęcia nadają Twoim produktom twarz i opowiadają o nich wciągającą historię. Komunikaty prasowe i suche fakty zostawiam innym!
Blog jest dla czytelnika rzetelnym źródłem informacji o Twoich produktach, do którego może się łatwo odnieść. Forma bloga gwarantuje bezpośredni kontakt – czy to w mailach, czy na szlaku, czytelnik dostaje informacje z pierwszej ręki.
1Enduro nie ma „grupy docelowej” – ma grupę świetnych czytelników!
1/4 odbiorców to stali czytelnicy, którzy zdążyli już zbudować sobie zaufanie do moich opinii. Angażują się oni w życie bloga, komentują, dyskutują i polecają znajomym.
Artykuły trafiają do konkretnej osoby – entuzjasty ambitnego MTB, w wieku 25-44 lat. Więcej o moich czytelnikach dowiesz się z wyników ankiety.
1Enduro to łatwy dostęp do Twoich materiałów – na zawsze.
Jestem wszędzie tam, gdzie moi czytelnicy – na Facebooku, Instagramie, największych forach internetowych i najlepszych imprezach rowerowych.
Artykuły są zoptymalizowane pod kątem SEO – dzięki czołowym pozycjom w Google, nawet osoby nie znające 1Enduro łatwo trafią na przygotowane dla Ciebie treści.
Twoje publikacje będą dostępne bez ograniczeń, za darmo i bez wycieczek do kiosku – zostaną na blogu i będą promować Twoją markę dożywotnio.
Efekt:
Opiniotwórcza i angażująca treść, którą odbiorcy CHCĄ czytać, bo wiedzą, że mogą z niej wynieść wartościową wiedzę, i której mogą zaufać w decyzjach zakupowych.
Statystyki bloga
-
>35 tys. czytelników miesięcznie (UU)
-
>100 tys. odsłon miesięcznie (PV)
- >450 publikacji
- >24 tys. komentarzy
- najpopularniejszy blog kolarski w Polsce w 2020 i 2021
- jedyny blog rowerowy w Rankingu najbardziej wpływowych blogerów
- dwukrotny zwycięzca plebiscytu czytelników Enduro Award
Ciekawie na przestrzeni minionych pięciu lat zmieniły się nawyki czytelnicze. Dużo, ale to naprawdę dużo chętniej czytamy blogi, historie konkretnych ludzi, niż prasę, która w zasadzie z samego założenia powinna być tą ekspercką. W 2014 czytelnictwo prasy wynosiło 60%, a blogów 49%. W 2018 czytelnictwo prasy spadło do 40%, a blogów wzrosło do (!!!) 84%. Czytelnictwo portali internetowych powoli z roku na rok rośnie, w 2018 osiągając 82%,
MEDIA – roczna ankieta MTB-XC.PL
Social media
15 000+ obserwujących
8 000+ obserwujących
We współpracy ze mną możesz liczyć na kreatywność i profesjonalizm. Jeśli nie masz pomysłu na kampanię, zaproponuję Ci indywidualne rozwiązanie korzystne dla wszystkich trzech stron: dla mnie, dla Ciebie i przede wszystkim dla czytelników.
Przykładowe formy współpracy, jakie do tej pory realizowałem:
- Prezentacja marki → przykład
- Prezentacja produktu → przykład
- Test produktu → przykład
- Artykuł tematyczny lub poradnik, oparty na Twoich produktach → przykład
- Relacja z zawodów, eventu czy wyjazdu → przykład
- Konkurs dla czytelników → przykład
- Lokowanie produktu → przykład
- Promocja w social media → Facebook / Instagram
Musisz wiedzieć, że publikacje przygotowuję wyłącznie za wynagrodzeniem:
- test roweru: 2100 zł (faktura zwolniona z VAT – wszystkie kwoty netto=brutto)
- pozostałe publikacje na blogu: 1400 zł
- post na Facebooku/Instagramie (tylko autorskie treści): 700 zł
Pamiętaj też, że to zaufanie ze strony czytelników decyduje o skuteczności reklamy na blogu, dlatego w przypadku testów czy relacji, nie będziesz miał wpływu na moją subiektywną ocenę. Otrzymasz jednak tekst do sprawdzenia pod kątem ew. błędów merytorycznych.
Wszystkie treści publikowane w ramach współpracy komercyjnej zawierają jasną dla czytelnika informację o tym fakcie.
Kontakt:
Michał Lalik
michal@1enduro.pl