Menu
Menu Szukaj

Współpraca

 


1Enduro to medium dla marek rozumiejących znaczenie zaangażowania odbiorcy poprzez autorskie treści najwyższej jakości.


diamond

Starannie opracowane, subiektywne i skupione na ciekawostkach teksty oraz wysokiej jakości zdjęcia nadają Twoim produktom twarz i opowiadają o nich wciągającą historię. Komunikaty prasowe i suche fakty zostawiam innym!

megaphone

Blog jest dla czytelnika rzetelnym źródłem informacji o Twoich produktach, do którego może się łatwo odnieść. Forma bloga gwarantuje bezpośredni kontakt – czy to w mailach, czy na szlaku, czytelnik dostaje informacje z pierwszej ręki.


1Enduro nie ma „grupy docelowej” – ma grupę świetnych czytelników!


like-2

1/4 odbiorców to stali czytelnicy, którzy zdążyli już zbudować sobie zaufanie do moich opinii. Angażują się oni w życie bloga, komentują, dyskutują i polecają znajomym.

user-4

Artykuły trafiają do konkretnej osoby – entuzjasty ambitnego MTB, w wieku 25-44 lat. Więcej o moich czytelnikach dowiesz się z wyników ankiety.


1Enduro to łatwy dostęp do Twoich materiałów – na zawsze.


worldwide-1

Jestem wszędzie tam, gdzie moi czytelnicy – na Facebooku, Instagramie, największych forach internetowych i najlepszych imprezach rowerowych.

Artykuły są zoptymalizowane pod kątem SEO – dzięki czołowym pozycjom w Google, nawet osoby nie znające 1Enduro łatwo trafią na przygotowane dla Ciebie treści.

unlocked-2

Twoje publikacje będą dostępne bez ograniczeń, za darmo i bez wycieczek do kiosku – zostaną na blogu i będą promować Twoją markę dożywotnio.

 


Efekt:

Opiniotwórcza i angażująca treść, którą odbiorcy CHCĄ czytać, bo wiedzą, że mogą z niej wynieść wartościową wiedzę, i której mogą zaufać w decyzjach zakupowych.


Statystyki bloga

Maj 2022

Ciekawie na przestrzeni minionych pięciu lat zmieniły się nawyki czytelnicze. Dużo, ale to naprawdę dużo chętniej czytamy blogi, historie konkretnych ludzi, niż prasę, która w zasadzie z samego założenia powinna być tą ekspercką. W 2014 czytelnictwo prasy wynosiło 60%, a blogów 49%. W 2018 czytelnictwo prasy spadło do 40%, a blogów wzrosło do (!!!) 84%. Czytelnictwo portali internetowych powoli z roku na rok rośnie, w 2018 osiągając 82%,

MEDIA – roczna ankieta MTB-XC.PL


Social media

1Enduro Facebook

facebook.com/1enduro

15 000+ obserwujących

1Enduro Instagram

instagram.com/1enduro

8 000+ obserwujących

1Enduro YouTube

youtube.com/c/1enduro

700+ subskrypcji

 


We współpracy ze mną możesz liczyć na kreatywność i profesjonalizm. Jeśli nie masz pomysłu na kampanię, zaproponuję Ci indywidualne rozwiązanie korzystne dla wszystkich trzech stron: dla mnie, dla Ciebie i przede wszystkim dla czytelników.

Przykładowe formy współpracy, jakie do tej pory realizowałem:

Musisz wiedzieć, że publikacje przygotowuję wyłącznie za wynagrodzeniem:

  • test roweru: 2100 zł (faktura zwolniona z VAT – wszystkie kwoty netto=brutto)
  • pozostałe publikacje na blogu: 1400 zł
  • post na Facebooku/Instagramie (tylko autorskie treści): 700 zł

Pamiętaj też, że to zaufanie ze strony czytelników decyduje o skuteczności reklamy na blogu, dlatego w przypadku testów czy relacji, nie będziesz miał wpływu na moją subiektywną ocenę. Otrzymasz jednak tekst do sprawdzenia pod kątem ew. błędów merytorycznych.

Wszystkie treści publikowane w ramach współpracy komercyjnej zawierają jasną dla czytelnika informację o tym fakcie.


Kontakt:

Michał Lalik
michal@1enduro.pl

michal-lalik-kontakt
Odpowiem w każdych warunkach!


 

Odwiedź mój profil na
Instagram Top