Trochę nie wypada, żeby już druga odsłona „roweru czytelnika” przedstawiała elektryka, ale jeśli doczytasz do końca, ten wybór może dać Ci do myślenia! Oto dość szczególny GT e-Force AMP.
Rower czytelnika to cykl wpisów przypominających Bikeporn, ale przedstawiających Wasze indywidualnie złożone lub ciekawie zmodyfikowane rowery. Jeśli chciałbyś, żeby to Twoje cacko pojawiło się na blogu, napisz na michal@1enduro.pl :)
Hansa i jego GT w akcji warto śledzić na Instagramie!
Fajny pomysł.
Jak przeczytałam o pedałach to już mi coś w głowie zaświtało.
Specyfikacja roweru mnie nie dziwi. Dlaczego? Bo ostatecznie każdy dochodzi do tego etapu. Rower ma jeździć i być sprawny. Nie są do tego wymagane wszystkie hiper ekstra super nowinki ;)
To polecam od razu zapoznać się z resztą MTB Hall of Fame ;)
Rafał
3 lat temu
Dobre, Hans jest kozak
Jarek Nightrider
3 lat temu
Hansa na szczęście kojarzę, nie ma siary:) ale fajnie to napisałeś, mega zaskoczenie na koniec. I super maszynka.
Adam
3 lat temu
To jak z butami jest w takiej specyfikacji , ma dwa różne ? Ciekawe to bardzo .
Shimano XT to faktycznie więcej nie potrzeba .
a co do kiery i mostka , sam do mojego turbo levo chce kupić coś ekstra i teraz nie wiem czy RF atlas czy takie cudo jak tu opisane ? Hmmm ?
maszyna cudo . Dzwonek muszę zakupić jakiś PRO bo to świetne rozwiązanie .
Dzwonki typu pierścionek z ali dzwonią ładnie i nie rzucają się w oczy tak jak ten. Ale jak chcesz mieć okazje do opowiadania jak przeganiasz dzwonkiem muflony prując z góry szejdziesiont na godzinę, to taki będzie lepszy ;)
Do tych dzwonków z Ali miałem dwa podejścia – w obu bardzo szybko odpadł „młoteczek” (w rowerze miejskim!) i poleciały do kosza :( Za trzecim razem szarpnąłem się na oryginał (Knog Oi) i trzyma się elegancko, a i dźwięk ma ładniejszy.
Tak, buty oczywiście dwa różne.
Kiera i mostek – Race Face ma klasyczne kąty, SQLab bardzo nie-klasyczne, więc wybór powinien być prosty (zależnie od tego, czego oczekujesz) ;)
Już kiedyś czytałem u Ciebie Michał o kierownicy z gięciem 12 stopni (chyba w w Krossie Malwiny) i ostatnio po przeczytaniu na Vital MTB (https://www.vitalmtb.com/features/Ultra-Long-210mm-Travel-Enduro-Machine-Is-This-the-Ultimate-MTB,2947) i dalej drążąc na Leelikesbikes kupiłem sobie do crossowego roweru na próbę własnie 12 (eh, nie było łatwo znaleźć coś tańszego od SQ… ale się udało) i jest dużo bardziej komfortowo. W enduro mam aktualnie Race Face 800/8 back (bo chciałem spróbować szerszej kierownicy) i prawdę mówią jestem nieco zawiedziony sam sobą, że nie kupiłem tego SQ lab…
https://www.ergotec.de/en/ (chociaż teraz widzę że w wersji enduro 780mm to jakieś 10e jedynie taniej niż SQLab – ja szukałem czegoś w okolicach 650-700 i tutaj z ergotec można koło 100zl kupić).
Powiem tak. Po tym co oferuje GT i za jaką kasę (nie chodzi mi o elektryki) to, jak już kiedyś w końcu uzbieram kasę na coś co wypełni lukę po moim nieodżałowanym buchniętym Specu Enduro, to nie miałbym oporów ulokować tych środków w GT. Jest w tych gięciach coś bardzo klasycznego, co mnie pociąga, a HR na tym to jedynie recenzja mojego podświadomego wyboru. Z e- też nie miałbym problemu :-D (poza jednym na wstępie…of korz).
Krzysztof
3 lat temu
Interesujący wydaje się motyw opon vittoria. Czy istniałaby szansa na orientacyjne dopasowanie wspomnianych modeli do kategorii z wpisu OPONY ENDURO #3: 25 MODELI, KTÓRE WARTO KUPIĆ ?
Z pedałami to trochę zastanawiające i nie przemawia do mnie sens tzn. ciągłość pedałowania. Przecież w ebiku szczególnie nie jest to istotne, ponieważ silnik nawet po odjęciu mocy z nogi, nadal przez krótka chwilę utrzymuje wspomaganie.
Mój nie utrzymuje – czuje się jak na zwykłym rowerze.
Czasami przydałoby się właśnie takie podtrzymanie mocy i napęd bez pedałowania choć na kilka sekund w technicznym terenie gdzie nie ma możliwości obrócenia korbą bez konfliktu z podłożem. Posiadacze przeróbek mają taki ficzer na manetce.
Patryk
3 lat temu
Hmmm wszyscy się zastanawiają nad butami czy ma różne, a ja tu widzę 2 takie same platformowe pedały
No dobra, nie czytałem wszystkich podpisów pod foto
Matt
3 lat temu
A ja dodam, że Hansa warto śledzić również (a może bardziej) na YouTube – jego kanał to kopalnia świetnych filmów o wyprawach MTB. Od Islandii, przez Los Angeles (z Timem Commerfordem – basistą Rage Against The Machine) po Kilimandżaro z Danym Macaskillem.
Last edited 3 lat temu by Matt
wwo
3 lat temu
nie w temacie:
jakiś czas temu chwaliłeś się tarczami i klockami galfer, napiszesz coś o nich?
Tak, przymierzam się do podsumowania testu, ale w skrócie: brać, są zajebiste :) Klocki nawet w wersji standardowej (czarne), na tył ewentualnie czerwone.
Marcin
3 lat temu
`GT zawsze z sentymentem…, to moje przedszkole inne czasy inne rowery….cieszy ze jest taki GT….
Elon
2 lat temu
Jezu, kto to spawał, te gluty na ramie są tragiczne.
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania serwisu, aby oferować funkcje społecznościowe, analizować ruch na blogu i prowadzić działania marketingowe. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies?
Fajny pomysł.
Jak przeczytałam o pedałach to już mi coś w głowie zaświtało.
Specyfikacja roweru mnie nie dziwi. Dlaczego? Bo ostatecznie każdy dochodzi do tego etapu. Rower ma jeździć i być sprawny. Nie są do tego wymagane wszystkie hiper ekstra super nowinki ;)
No niby tak, ale zazwyczaj ci wredni sponsorzy cały czas złośliwie przysyłają nowe części do reklamowania ;)
Chętnie poreklamuję. Na obecnym etapie, jak wiesz, przytulę cały rower :-/
Ja bym napisał ci z małej. Ale Ciii… :)
Dzięki, poprawione :)
Dobra, teraz trzeba sprawdzić kim jest ów Hans :)
O prze kozak z chłopa
To polecam od razu zapoznać się z resztą MTB Hall of Fame ;)
Dobre, Hans jest kozak
Hansa na szczęście kojarzę, nie ma siary:) ale fajnie to napisałeś, mega zaskoczenie na koniec. I super maszynka.
To jak z butami jest w takiej specyfikacji , ma dwa różne ? Ciekawe to bardzo .
Shimano XT to faktycznie więcej nie potrzeba .
a co do kiery i mostka , sam do mojego turbo levo chce kupić coś ekstra i teraz nie wiem czy RF atlas czy takie cudo jak tu opisane ? Hmmm ?
maszyna cudo . Dzwonek muszę zakupić jakiś PRO bo to świetne rozwiązanie .
Dzwonki typu pierścionek z ali dzwonią ładnie i nie rzucają się w oczy tak jak ten. Ale jak chcesz mieć okazje do opowiadania jak przeganiasz dzwonkiem muflony prując z góry szejdziesiont na godzinę, to taki będzie lepszy ;)
Do tych dzwonków z Ali miałem dwa podejścia – w obu bardzo szybko odpadł „młoteczek” (w rowerze miejskim!) i poleciały do kosza :( Za trzecim razem szarpnąłem się na oryginał (Knog Oi) i trzyma się elegancko, a i dźwięk ma ładniejszy.
Tak, buty oczywiście dwa różne.
Kiera i mostek – Race Face ma klasyczne kąty, SQLab bardzo nie-klasyczne, więc wybór powinien być prosty (zależnie od tego, czego oczekujesz) ;)
Dzięki za informacje . Muszę zgłębić temat w takim razie . :)
Już kiedyś czytałem u Ciebie Michał o kierownicy z gięciem 12 stopni (chyba w w Krossie Malwiny) i ostatnio po przeczytaniu na Vital MTB (https://www.vitalmtb.com/features/Ultra-Long-210mm-Travel-Enduro-Machine-Is-This-the-Ultimate-MTB,2947) i dalej drążąc na Leelikesbikes kupiłem sobie do crossowego roweru na próbę własnie 12 (eh, nie było łatwo znaleźć coś tańszego od SQ… ale się udało) i jest dużo bardziej komfortowo. W enduro mam aktualnie Race Face 800/8 back (bo chciałem spróbować szerszej kierownicy) i prawdę mówią jestem nieco zawiedziony sam sobą, że nie kupiłem tego SQ lab…
A mógłbyś zdradzić tę tańszą alternatywę dla SQ Lab? :)
https://www.ergotec.de/en/ (chociaż teraz widzę że w wersji enduro 780mm to jakieś 10e jedynie taniej niż SQLab – ja szukałem czegoś w okolicach 650-700 i tutaj z ergotec można koło 100zl kupić).
Z ergoteca kupiłem za 75 zł kierownicę 780×31.8 z gieciem 15 stopni do tyłu, model low riser bar jeżeli dobrze pamiętam
Powiem tak. Po tym co oferuje GT i za jaką kasę (nie chodzi mi o elektryki) to, jak już kiedyś w końcu uzbieram kasę na coś co wypełni lukę po moim nieodżałowanym buchniętym Specu Enduro, to nie miałbym oporów ulokować tych środków w GT. Jest w tych gięciach coś bardzo klasycznego, co mnie pociąga, a HR na tym to jedynie recenzja mojego podświadomego wyboru. Z e- też nie miałbym problemu :-D (poza jednym na wstępie…of korz).
Interesujący wydaje się motyw opon vittoria. Czy istniałaby szansa na orientacyjne dopasowanie wspomnianych modeli do kategorii z wpisu OPONY ENDURO #3: 25 MODELI, KTÓRE WARTO KUPIĆ ?
Vittoria Mazza to kategoria 2 (~Minion DHF, DHR2, HR2).
Vittoria e-Agarro to kategoria 3 (~Ardent, Dissector, Aggressor).
Jeśli miałeś okazję nawinąć z Hansem parę kilometrów to gratulacje
Z pedałami to trochę zastanawiające i nie przemawia do mnie sens tzn. ciągłość pedałowania. Przecież w ebiku szczególnie nie jest to istotne, ponieważ silnik nawet po odjęciu mocy z nogi, nadal przez krótka chwilę utrzymuje wspomaganie.
Po pierwsze, zależy jaki silnik, po drugie – jest to ułamek sekundy, więc żadnego progu czy sekcji kamieni w ten sposób nie pokonasz…
Mój nie utrzymuje – czuje się jak na zwykłym rowerze.
Czasami przydałoby się właśnie takie podtrzymanie mocy i napęd bez pedałowania choć na kilka sekund w technicznym terenie gdzie nie ma możliwości obrócenia korbą bez konfliktu z podłożem. Posiadacze przeróbek mają taki ficzer na manetce.
Hmmm wszyscy się zastanawiają nad butami czy ma różne, a ja tu widzę 2 takie same platformowe pedały
Pod zdjęciem jest też podpis :P Akurat tego dnia konfiguracja była normalna. A „nienormalna” wygląda tak:
No dobra, nie czytałem wszystkich podpisów pod foto
A ja dodam, że Hansa warto śledzić również (a może bardziej) na YouTube – jego kanał to kopalnia świetnych filmów o wyprawach MTB. Od Islandii, przez Los Angeles (z Timem Commerfordem – basistą Rage Against The Machine) po Kilimandżaro z Danym Macaskillem.
nie w temacie:
jakiś czas temu chwaliłeś się tarczami i klockami galfer, napiszesz coś o nich?
Tak, przymierzam się do podsumowania testu, ale w skrócie: brać, są zajebiste :) Klocki nawet w wersji standardowej (czarne), na tył ewentualnie czerwone.
`GT zawsze z sentymentem…, to moje przedszkole inne czasy inne rowery….cieszy ze jest taki GT….
Jezu, kto to spawał, te gluty na ramie są tragiczne.